Usein kysyttyä

Mikä ihmeen KettuPenan Puoti?

-KettuPenan Puoti on vuonna 2016 perustettu suomalainen perheyritys. Valikoimastamme löydät lasten/aikuisten hahmo- ja merkkivaatteet, brändilelut sekä erilaiset fanituotteet ja tavarat

Onko tuotteenne "aitoja"?

-Kyllä ovat. Tuotteemme tulevat luotettavilta toimittajilta ympäri eurooppaa. Kaikki myymämme tuotteet ovat virallisia ja aitoja lisenssituotteita.

Kuinka maksan ostokseni?

- Kaupassamme on käytössä turvallinen ja moderni Klarna Checkout kassajärjestelmä. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. Asiakkaan syotettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista. Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Asiakkaan on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla sekä seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki. Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure–koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Klarnan maksuaikakampanjat 
Klarna tarjoaa aika ajoin asiakkaillemme erilaisia maksuaikakampanjoita. Asiakkaan tulee täyttää Klarnan luottoehdot, jotta kampanjamaksuvan voi valita.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksien maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:

Puh. 09 425 99 771 (maksuton)
Voit myös asioida Klarnan kanssa heidän verkkosivuillaan chat-palvelun välityksellä: https://www.klarna.com/fi/tuki.

Klarnan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-18.

Onko kaikki kaupassanne näkyvät tuotteet teillä varastossa?

-Kyllä, kaikki myytävät tuotteet ovat meillä varastossa. Joskus saatamme myydä tuotteita ennakkoon, mutta niistä on erikseen selkeä maininta, mikäli näin on.

Onko vaatteenne normaalia mitoitusta?

- Pääsääntöisesti ovat normaalia mitoitusta. Mikäli havaitsemme omasta mielestämme mitoituksessa jotain poikkeavaa, niin mainitsemme siitä tuotekuvauksen yhteydessä. Tarvittaessa saat tarkempia mittoja ja lisätietoja tuotteistamme kysymällä. Vastaamme mielellämme :)

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

-Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Nopeimmillaan tuotteet ovat perillä asiakkaalla jo seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Yleisin toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Sesonkiaikoina (esim. joulu) toimitusaika on hieman pidempi.

Mitä toimitustapoja teillä on?

-Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Postin kautta. Matkahuolto on tulossa valittavaksi myöhemmin.

Voinko palauttaa tilaamani tuotteet?

- Tottakai. Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, kunhan tuotteet ovat käyttämättömiä.

Onko palautus ilmainen?

- On ja ei. Palautus on ilmainen, mikäli asiakas suostuu siihen, että hyvitämme palautettavat tuotteet lahjakorttina, jonka voi käyttää myöhemmin verkkokauppamme tuotteisiin. Jos asiakas haluaa palautussumman rahana, niin pidätämme hyvityssummasta 3,95€ palautuksesta aiheutuneista postituskuluista. Haluamme pitää tuotteidemme hintatason mahdollisimman asiakasystävällisenä, joten siksi emme valitettavasti voi aina tarjota ilmaista palautusta, johtuen korkeista postimaksuista.

Miten otan teihin yhteyttä?

-Voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse(info@kettupena.fi), sivuillamme olevalla kaavakkeella tai Facebookin kautta. Pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti. Välillä saat meiltä vastauksen myös iltaisin ja viikonloppuisin. Viimeistään kuitenkin seuraavana arkipäivänä. Puhelinnumero ja asiakaspalveluchat ovat tulossa käyttöön myöhemmin.

Selaa tuoteryhmiä

Tuotemerkit

Asiakkuus

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.5.2017 alkaen.

Verkkokauppa

KettuPenan Puoti
Kankaantie 4
Lipputehdas Flagmoren talo
36720 Aitoo

00000000000
info@kettupena.fi
www.kettupena.fi
2752664-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

HUOM! Myös yritykset ja yhteisöt voivat tilata tuotteitamme. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@kettupena.fi, niin annamme tarkempia ohjeita.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt KettuPenan Puoti yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

KettuPenan Puoti
Kankaantie 4
Lipputehdas Flagmoren talo
36720 Aitoo

00000000000
info@kettupena.fi
www.kettupena.fi
2752664-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut 3,95€ sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitustavat ovat Kirje/Postipaketti. Posti Kotipaketti(kotiinkuljetus) 9,95€. Mikäli tuotteet mahtuvat kirjelähetykseen, niin käytämme AINA ensisijaisesti sitä toimitusmuotona. Mikäli kyseessä on pakettilähetys, postitamme tuotteet haluamaanne Postin Noutopisteeseen, jonka voitte valita tilauksen yhteydessä. HUOM! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu (liian suuri koko tai pakettiautomaatti on täynnä) SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka. 

Voitte noutaa myös tuotteet varastoltamme(Kankaantie 4 36720 Aitoo). Noudosta sovittava etukäteen sähköpostitse. Noutokulut 0€.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat 1-4 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

HUOM! Sesonkiaikoina toimitusajat ovat hieman pidempiä, arviolta 2-7 arkipäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
HUOM! Alusvaatteilla ja uima-asuilla ei ole palautus/vaihto-oikeutta hygieniasyistä.
(kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti)

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset, mikäli hyväksytte palautuksen lahjakorttina, jonka voi käyttää verkkokauppamme tuotteisiin. Jos haluatte palautussumman rahana, niin pidätämme palautuksesta aiheutuneista postituskuluista 3,95 euron omavastuun, joka vähennetään palautettavien tuotteiden summasta. HUOM! Mikäli palautatte tilauksenne kokonaisuudessaan, ettekä hyväksy hyvitystä lahjakorttina, niin perimme palautuskuluja 6.00€. Käsittelemme palautuksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Mikäli olette olleet tilatessa oikeutettu ilmaisiin toimituskuluihin, mutta palautatte osan tuotteista, eikä tuotteiden arvo palautuksen jälkeen ylitä enää 65 euroa, niin asiakkaalta pidätetään toimituskulut 3,95e. Mikäli tilaukseen on kuulunut jokin kaupanpäällinen ja palautatte osan tilauksen tuotteista, on myös kaupanpäällinen palautettava, jos sen ehdot eivät enää täyty palautuksen jälkeen.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 15,00e

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen info@kettupena.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.